خرید ملک در استانبول | از رویا تا واقعیت

خرید ملک در استانبول | از رویا تا واقعیت

احتمالا همه ما از این موضوع که بازار سرمایه و بورس ایران دچار سقوط و افت بسیاری شده است، مطلع هستیم. چند وقتی است که بازار ارزهای دیجیتالی داغ شده است؛ اما متاسفانه آن هم دچار افت شدیدی شد. همه ما بر این موضوع واقف هستیم که اینگونه بازارها برای سرمایه گذاری پر ریسک و پر خطر هستند. حتی کسانی که دانش بالایی در این زمینه دارند دچار ضررهای هنگفتی می شوند. اما ما در این مقاله راه مطمئن و پربازده ای را برای سرمایه گذاری خدمتتان معرفی خواهیم کرد به نام خرید ملک در استانبول، یک شانس و رویایی که می تواند تبدیل به واقعیت شود.

در نگاه اولی که به این موضوع می اندازید شاید دچار شک و تردیدهای بسیاری شوید. برای مثال با خود تصور کنید این کار هم هر چند برای سرمایه گذاری مطمئن باشد؛ اما دشوار، سخت و حتی نشدنی است. باید بگوییم شما حق دارید که کمی دودل باشید، اما ما در ادامه این مقاله به سوالات و شک هایی که برایتان پیش آمده است، پاسخ خواهیم داد تا هر چه راحتتر در زمینه خرید ملک در ترکیه، بتوانید تصمیم خود را بگیرید.

آیا خرید ملک در استانبول یا هر شهری در ترکیه دشوار است؟

باید در نظر داشته باشید؛ هرکاری که بخواهد به نحو احسنت انجام شود؛ دارای یکسری سختی ها و دشواری ها خواهد بود. اما تصور برخی اینطور است که فرض می کنند خرید ملک در استانبول یک کار نشدنی است! در صورتی که این چنین نیست.

شما با داشتن گذرنامه ایران که حداقل ۱۸۰ روز یعنی ۶ ماه اعتبار دارد، به راحتی می توانید به ترکیه سفر کنید. اما باید متوجه باشید که بدون ویزا، شما حداکثر تا ۳ ماه می توانید در این کشور اقامت داشته باشید.

خرید ملک در استانبول | از رویا تا واقعیت

مورد بعدی که باید در نظر داشته باشید این است که شرکت های بسیاری اعم از آسیاملک هستند که شما را در صفر تا صد این راه همراهی می کنند و هیچ جای نگرانی برای شما باقی نخواهند گذاشت.

سوال بعدی که پیش می آید این است که مزیت های خرید ملک در ترکیه چیست؟

مزایای سرمایه گذاری و خرید ملک در ترکیه

جالب است بدانید شما با خرید ملک در استانبول و ترکیه قادر خواهید بود تا پاسپورت و اقامت این کشور را پس از گذشت ۵ سال دریافت کنید و تبدیل به یک شهروند ترکیه ای شوید.

اما این اتفاقات برای ما چه سودی خواهد داشت؟

  1. اول اینکه این گذرنامه در زمره معتبرترین پاسپورت های جهان محسوب می شود.
  2. شما به آسانی قادر به اخذ ویزای دیگر کشورها خواهید بود.
  3. با دریافت پاسپورت قادر به سفر به کشورهای خوبی مانند آرژانتین، کره جنوبی، برزیل، اوکراین و... خواهید بود.
خرید ملک در استانبول | از رویا تا واقعیت

شرکت آسیاملک که یک شرکت فوق تخصصی در حوزه سرمایه گذاری و خرید ملک در ترکیه است؛ برای درک بهتر میزان سوددهی این اقدامات مثالی را به عنوان نمونه بررسی می کند:

((این سوال را با ذکر مثال برایتان شرح می دهم. سال قبل یک ملک در ترکیه به قیمت 1 میلیون لیر خریداری کردم. لیر سال قبل به پول ایران حدود 1900 تومان بود. در نتیجه قیمت آن ملک 1.900.000.000 تومان بوده است. اکنون قیمت این ملک در حدود 1.300.000 لیر شده است که با لیر 3600 تومانی حدود 4.680.000.000 تومان یعنی حدود 2.800.000.000 تومان سود، البته اجاره ماهیانه 3.000 لیر را هم باید به این سود، اضافه کنید.))

هر کسی می تواند در ترکیه صاحب خانه شود؟

بله. هر کسی می تواند در این کشور خانه بخرد؛ کافی است دارای پاسپورت معتبر ایرانی باشید و سرمایه مورد نیاز را داشته باشید. سپس با مراجعه به یک مرکز معتبر خرید و فروش ملک می توانید این کار را به آسانی انجام دهید.

اکنون که سوالات شما عزیزان را پاسخ دادیم؛ لازم است چند نکته را خدمتتان یادآور شویم.

نکات مهم

بد نیست بدانید شما با خرید ملک و سرمایه گذاری ۲۵۰ هزار دلاری می توانید گذرنامه ترکیه و اقامت این کشور را به راحتی دریافت کنید. در نگاه اول این قیمت مقداری زیاد به نظر می رسد اما سود دهی این سرمایه گذاری بیشتر از آن چیزی است که حتی تصورش را بکنید. شما با این کار نه تنها صاحب خانه می شوید بلکه خودتان، همسرتان و فرزندان زیر ۱۸ سال شما، دارای پاسپورت ترکیه خواهند شد.

اما چه شهری را برای خرید خانه و سرمایه گذاری انتخاب کنیم؟

همانطور که قبلا گفتیم استانبول یکی از بهترین و مدرن ترین شهر های ترکیه است که شهری ایده آل برای سرمایه گذاری محسوب می شود. چراکه هر لحظه صنعت گردشگری این شهر در حال پیشرفت و به روز شدن است. شک نداشته باشید که این شهر در آینده نه چندان دور تبدیل به چند شهر اول جهان از لحاظ پیشرفتگی در صنعت گردشگری خواهد شد. پس پیشنهاد بی چون و چرای ما، خرید ملک در استانبول است.

حال که ابهامات شما عزیزان را برطرف کردیم؛ دیگر نوبت شما است تا تصمیم خود را برای خرید ملک در استانبول و ترکیه بگیرید. امیدواریم این مقاله کمک بسیاری را در جهت تصمیم گیری درست شما کرده باشد.

خرید ملک در استانبول | از رویا تا واقعیت

مطالب بیشتر
[username]

[username] [shamsidatetime]

[postbody]